Songs in English

[듣기/가사/해석] 페더 엘리아스 🎶 Peder Elias - Better Alone

muglo 2022. 5. 1. 22:39

 

Peder Elias - Better Alone

[Chorus]
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
'Cause my girl ain't my girl

내 여자가 내 여자가 아니고
And my friends ain't my friends anymore

내 친구가 더이상 내 친구가 아니게 된다면
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
Finding back to myself

나 자신으로 다시 찾아 돌아간다면
Having tacos in bed like before

예전처럼 침대에서 타코를 먹는다면

[Verse 1]
How'd you feel

넌 어떨 것 같니
Turning twenty something

스물 몇 살로 돌아가서
With someone who don't say anything

별 말 하지 않는 누군가와 같이 한다면
How'd you feel

어떨 것 같아?
Bringing all the food to the table like it's catering

출장 요리처럼 모든 음식을 테이블로 들고 온다면

[Pre-Chorus]
It's like, oh-oh

그것은 마치
I'm holding on because of hope

나는 희망때문에 붙들고 있는거야
It's like, oh-oh

그건 마치
So I ask myself

그래서 나 자신한테 물어봐
[Chorus]
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
'Cause my girl ain't my girl

내 여자가 내 여자가 아니고
And my friends ain't my friends anymore

내 친구가 더이상 내 친구가 아니게 된다면
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
Finding back to myself

나 자신으로 다시 찾아 돌아간다면
Having tacos in bed like before

예전처럼 침대에서 타코를 먹는다면


'Cause I've been crying, I'm done with that

왜냐면 나는 계속 울고 있었고, 이제 그만 할거거든
It's tears I'm not getting back

다시는 눈물을 흘리지 않을거야
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 나을까
'Cause my girl ain't my girl

내 여자가 내 여자가 아니고
And my friends ain't my friends anymore

내 친구가 더이상 내 친구가 아니게 된다면



[Verse 2]
Think, I might

나는 이러면 어떨까
Have forgotten myself in it all, I guess that's on me too

나 자신을 다 잊어버리고, 
Losing sight of the things that things I like in my life

내 삶에서 내가 좋아하는 것에 대한 시야를 잃는거지
Maybe that isn't you

그건 너는 아닐거야

[Pre-Chorus]
It's like, oh-oh

그것은 마치
I'm holding on because of hope

나는 희망때문에 붙들고 있는거야
It's like, oh-oh

그건 마치
So I ask myself

그래서 나 자신한테 물어봐

 

[Chorus]
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
'Cause my girl ain't my girl

내 여자가 내 여자가 아니고
And my friends ain't my friends anymore

내 친구가 더이상 내 친구가 아니게 된다면
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 낫다면
Finding back to myself

나 자신으로 다시 찾아 돌아간다면
Having tacos in bed like before

예전처럼 침대에서 타코를 먹는다면


'Cause I've been crying, I'm done with that

왜냐면 나는 계속 울고 있었고, 이제 그만 할거거든
It's tears I'm not getting back

다시는 눈물을 흘리지 않을거야
What if I'm better alone

내가 혼자인게 더 나을까
'Cause my girl ain't my girl

내 여자가 내 여자가 아니고
And my friends ain't my friends anymore (Oh)

내 친구가 더이상 내 친구가 아니게 된다면



[Outro]
Sun's out, I don't need you to stay

해는 지고, 너는 여기 있을 필요 없어
Right here, I've got me and myself, I'm good

바로 여기, 나와 나 자신만 있고, 나는 그걸로 됐어
Now, my girl ain't my girl and my friends

이제는, 내 여자가 내 여자가 아니고 내 친구도
They ain't my friends anymore

걔네도 내 친구가 아니야